Minu Isa Maa

ühe kunagise kommunisti maalapp ja majake
paar aakrit mu vana-vanaisa karjamaadel suurupis
seegi pangale võlgu

saksa lambakoer tore tütrenääps nooruke naine
uputus keldris ja külmuvad veetorud
auto jukerdab hanges ei taha käima minna

töö aga mis töö see on
ikka veel linnavalitsuses (kunagi oli see täitevkomitee…)
poliitilisis tõmbtuulis oo tõmbtuulis

tervis pole kiita
ikka vererõhk ikka üks neer ikka süda jukerdab
aga inimene tahab ju magusat tahab grillvorsti ja õlut

mu isa maa on tilluke
ja kunagi ei jää see isegi mulle
mul pole sellest muidugi sooja ega külma

nii ongi parem
me oleme nagu ilma juurteta lapsed
oma isade maadel

oleme tiitlita ja pärandita
vaimust vaene ent enese üle uhke
aadel

eestlased neetud eestlased
ilus rahvas kaunis maa
kole ilm

ilm nagu inimene
tujukas ja tuim
ilma vihkame me eestlased enim

kujutan oma isa ette
ta viskab auto eest lund
auto on eestlasele ju armas

auto hanges – elu panges

paar aakrit maad
mu emapoolse vana-vanaisa
kunagisel karjamaal suurupis

seegi pangale võlgu
lükkad lund – ähh elu
seegi jumalale võlgu

Üks vastus to “Minu Isa Maa”

  1. Raija Says:

    Oi, mulle nii meeldib. Eriti lõpus “seegi jumalale võlgu”. Mõtlemapanev. Tore.

Lisa kommentaar

